Thursday, May 27, 2010

Siapalah aku...

salam semua...
hari nie xtaw nk post ape...tp ade sesuatu di dlm hati sy yg ingn sy luahkan...mgkn xkn ade yg akan faham ape yg sy rs kn kini melainkan allah s.w.t.Saat ini, prsaan sy sdh xmmpu utk dbndg lg...namun, ttp sy pertahan kan dr trs lju mengalir...nnti mak @ayah tgk..diorg risau pulak..biar lah sy je yg memendam rs..jgn menangis wahai dri....wahai emak n ayah..ingin rs nye aku pergi dri mu...krn xmmpu utk ku tunjukan ksdhn dlm dri ini krn org lain..anak mu cb utk lepaskan sgalanya...namun aku xmmpu utk crita kan pd mu...ku rs kan blm ms nye...dn aku malu pd drimu...maafkan aku wahai ibuku krn xmmpu utk mcerita kan pd mu...tatkala aku mmbca brita itu hati ku jd sayu...siapakah aku sbnrnye pd drinya...itulah persoalan yg bermain d fikiran ku..mgkn akan ade yg dpt mbaca ape yg sdg aku ingin kgsikan ini..namun xtermmpu utk ku luahkan nye...
Ya tuhan ku...berilah hambamu ini petunjuk jln yg bnr...jgn biarkan aku mgapai ape yg aku sndri tidak pasti..brilah aku kptsn yg terbaik...amin...
smpai cni dlu...xmmpu utk luahkan lg...maaf semua.....
salam....

No comments:

Post a Comment